duminică, octombrie 21, 2012

Casa mea.



Cu toate nuanțele de gri, de argintiu, de viu.
le mângâi cu dosul palmelor, tangențial,
diamantin.

Firul acela argintiu care mă hrănește
până-n centrul pământului. Fierbinte și
colorat, cu fructe înmiresmate și proaspete
care tot cresc zilnic în acei copaci.

Un Dumnezeu care mă iubește cu tot ceea ce sunt
și nu sunt, care mă soarbe în sine ca să
pot fi.

Sufletele nu se pierd când dispar.
se meta-fluturizează în albastru.
Ca de fiecare dată când respir.
privindu-te.

Inima mea. De fiecare dată inima mea.
Prinsă-ntr-un halucinant acvariu cu
pești multicolori.
Eu sunt peștele acela verde, care tocmai
a ieșit din acvariu, a prins aripi
și s-a pierdut într-o rază de soare
argintie.
Sufletul meu. Sufletul meu. Sufletul meu.
Care știe. Atinge. Mângâie. Își face casă
în trupul tău. În inima ta. În timpul tău.
Și este liniște și tihnă așa.  

Niciun comentariu: