marți, noiembrie 19, 2013

Prins.

Și iată-mă aici.
Prinsă într-un labirint al nimănui.
Formele mele. Casa mea. În care nu mai
locuiește nimeni.

Și iedera. Fără niciun stâlp de susținere.
Umbra mea. Ascunsă într-un colț
al unui cub. Cândva alb.
Acum doar plouat. Cu violet.

Ideile curg. Se preling în forme
ne-cristalizate. Uneori albastre.
Alteori colorate pal.

Drumul șerpuit spre uși cu lacăte
mari. Mari de tot.
Și nicăieri iarba fiarelor.
Nici măcar un fir
ca să taie răul de la rădăcină
și să-mi lase aripile vii.

Străzile sunt gri.
Oamenii sunt gri
Hainele sunt gri.
Sufletele respiră în gri.
Zgomotele sunt gri.
Culorile stau ascunse.
Sunt speriate.
Timorate.
Mi-e teamă de gri. E dominator. Vrea să-mi ucidă culorile.

Note to myself!
 De azi să-mi fac culcuș în Inima lui Dumnezeu.
Ca să pot respira.
Din nou.

Cu propriile-mi aripi.








Niciun comentariu: