joi, iunie 23, 2011

Fără!


Nu am bretele de sânge albastru pe coapse
  şi nici furouri de spasme măiastre

 Nu am paşi de Crăiasă înzăpezită-n
                                                Maiestuozitate
 Şi nici haine cusute în fir de viţă
                                                Domnească.

Nu am casă sau masă

 Nu am inteligenţă ce să înflorească-n
                                                Diplome de lemn lăcuitor
 Nu am pofte nebune de onoruri la scară
 Şi nici nebunii de Prada cu iz de
                                    Chanel number five.

 N-am prăsilă de iapă
             cu gleznă de nerv fibrilant
 ce să tragă mândră şareta spre stele

Şi nici sânge de feminitate artistică
 ce dă să atingă culmile nemuririi

 N-am  - nici măcar pe-o măsea
 ceva din toate acestea
 Şi n-am,  efectiv n-am regrete
  după toate acestea

 căci uite-mă-mi sunt
                        liberă ca şi pasărea Phoenix
                                    ce-mi înfloreşte
                           prin dosul palmelor.

4 comentarii:

Adrian Pușcașu spunea...

Superb. Se pare ca urarea mea a fost de bun augur. Respectele mele.

kalinaro spunea...

Multumesc Adrian! Sa continui cu scrisul, sa crezi in Tine! Pentru ca poti mult!

Anonim spunea...

O sarutare si o imbratisare calda pentru pasarea mea Phoenix

kalinaro spunea...

Aripile ei cresc prin iubire si foc. Trans-muta elementele. Re-genereaza.Trans-forma vechiul si negrul in nou si alb. Fii pregatit anonimule :)